آشیان تازه

من همین روزها دلم باید / فکر یک آشیان تازه شود ...

آشیان تازه

من همین روزها دلم باید / فکر یک آشیان تازه شود ...

فردا

فردا ، همین فرداست که محبوب خواهد شد

بی درد می میرد ، برایش خوب خواهد شد!

 

یک کارت دانشجویی خسته، ته کیفش

می گندد و آزادی اش سرکوب خواهد شد


او دختر شادی ست! تا یک قرن می ماند،

آن خنده که بر صورتش مصلوب خواهد شد

 

او سبز خواهد شد، که می کارند در باغی

دستان سردش را که مثل چوب خواهد شد

 

 توی اتاقش، خاطراتی گنگ می بارد

دارد دوباره....، در سرش آشوب خواهد شد

 

سردردهایش را به هر دیوار می کوبد

آنقدر که دیوارها معیوب خواهد شد

 

...امشب کنار بسته های خالی قرصش،

آرام می خوابد ، و فردا .... خوب خواهد شد

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:22 ب.ظ

عالی عزیزم! مثل همیشه

مرسی عزییییزم!

رویا یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:41 ب.ظ htto://exemotion.blogfa.com

به به بتول خیلی خوبه !
معیوب شد اشکال وزنی نداره ؟!
البته که شما استادی ببخشید جسارت می نماییم !!!
سیاسی هم میزد یکم تازه ! :دی

مرسی عزیزم
فک نمی کنم..... داره ؟!!!!
:دی

ش جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:07 ب.ظ

خوب بود

سیدامیر پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:46 ق.ظ http://delhore.ir

یه کم شادش کنید شعرها رو
خواهش می‌کنم

دنیام زیاد شاد نیست
ولی چشم ، سعی خودم رو میکنم!
ممنون که وقت گذاشتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد