آشیان تازه

من همین روزها دلم باید / فکر یک آشیان تازه شود ...

آشیان تازه

من همین روزها دلم باید / فکر یک آشیان تازه شود ...

عشق خوب است، لاغرم کرده!

عشق خوب است! لاغرم کرده

گاه حتی کمی خرم کرده


کت و شلوار را درآورده

چادری گل‌گلی سرم کرده


یوتیوب، اینستا، گوگل، واتساپ...

آدمی جستجوگرم کرده!


زهر هجری چشیده‌ام که مپرس

درد عشقی که... پنچرم کرده 


بعد یک عمر شعرهای سیاه 

رنگ قاطی دفترم کرده


من کجا شعر طنز می‌گفتم؟ 

هرچه کرده‌ست، دلبرم کرده! 


من، زنی مستقل و جدی را

بی‌هوا و سبک‌سرم کرده


از زمینم جدا نموده و بعد

راهی دب اکبرم کرده


گرچه من یک برابری‌خواهم!

یک‌کمی عشق شوهرم کرده


بی‌تفاوت به عقد اسلامی...

صبح، راهی محضرم کرده


فروردین ۱۴۰۱ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد