آشیان تازه

من همین روزها دلم باید / فکر یک آشیان تازه شود ...

آشیان تازه

من همین روزها دلم باید / فکر یک آشیان تازه شود ...

دختر به دنیا آمدن...

افسرده بودن، غصه خوردن، خودکشی کردن

یک صبح خوابالود بهمن خودکشی کردن


بی حال افتادن میان خلسه ای شیرین

پشت بخاری های روشن خودکشی کردن


طی کردن سیر تکامل توی یک مصراع :

"دختر" به دنیا آمدن، "زن" خودکشی کردن


پایان زیبا داشتن، در اوج خوشبختی-

لای روبان و تور و دامن خودکشی کردن


از رنگ و روی زرد این آیینه ترسیدن

هر روز با یک قرص آهن خودکشی کردن


بحران معنا داشتن، بحران استقلال!

وابسته ی مردی..... نه! شخصا خودکشی کردن!


... سختش نکن دختر! ببین، کاری ندارد که!

در شعرهای ساده ی من، خودکشی کردن

نظرات 3 + ارسال نظر
عمو فاینمن جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:37 ب.ظ

سختش نکن دختر! زندگی ارزش اینا رو نداره!

سلام!
حتمن شوخی میکنم آقای فاینمن!!!
جدی نگیرید

afagh سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:02 ب.ظ

یا حتی با سیگار بهمن خودکشی کردن....
با قرص آهن خودکشی نکن بدبخت میشی...قرص برنج عالیه

آره باید قبلش یه مشورت با یه پزشک کاردرست مث تو میکردم ببینم کدومش بهتره واسه خودکشی .... حالا اینکه شر (!!!) بود، اگه واقعیش لازم شد حتما قبلش باهات مشورت میکنم !!!

محمد توانگر یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام بر سرکار خانم احمدی
نمیدونم چی بگم سال قبل در محفل شعر پاییزه دانشگاه شمارو برای اولین بار دیدم و وقتی شعرتون رو شنیدم به وجد اومدم قلم بسیار توانایی دارید امیدوارم اگه محموعه ای از آثارتون رو منتشر کردین به بنده هم معرفی کنید
سپاس

سلام! ببخشید دیر جواب می‌دم.
خیلی خیلی ممنونم از محبت و توجهتون. نظر لطف شماست
با ۴ تا از دوستان سال ۹۷ یه کتاب به نام "افراد" منتشر کردیم توسط "نشر سیب سرخ". توی سایتشون موجوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد