آشیان تازه

من همین روزها دلم باید / فکر یک آشیان تازه شود ...

آشیان تازه

من همین روزها دلم باید / فکر یک آشیان تازه شود ...

مخواه از من !

پشیمانم، ولی دیوانه ی تو 

پشیمان تر ، دلم : ویرانه ی تو !   

  

همیشه آشنایم بودی و من 

شدم یک مرتبه ، بیگانه ی تو  

 

حصار خاطرات تلخ و شیرین    

شده دیوار های خانه ی تو 

   

تمام شب، به گوشم ماه می خواند 

سرود و قصه و افسانه ی تو   

 

گمانم ماه هم با این همه کار،     

شده این روزها ، پروانه ی تو !  

  

**

مخواه از من که زلفم گاه و بیگاه   

نریزد از قضا بر شانه ی تو ! 

  

  

 پی نوشت : 

 تمام پول هایم ته کشیده ! 

 بگو کی می رسد یارانه ی تو ؟!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
نقش خیال یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ http://naghshekhiyal.blogfa.com

سلام.
خیلی خوب بود. من که شعرام از حد دوبیتی فراتر نمیره!!!
یه سوال، نمیشه همیشه "پی نوشت" بگید؟!!!

نه نمیشه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد