آشیان تازه

من همین روزها دلم باید / فکر یک آشیان تازه شود ...

آشیان تازه

من همین روزها دلم باید / فکر یک آشیان تازه شود ...

می خندم !

من به شیر خراب  می خندم 

یا به جریان آب می خندم  

 

چند روزی است خنده رو شده ام  

بی حساب و کتاب می خندم  

 

من به جوک های بی لطافت تو   

چون که دارد ثواب ، ‌می خندم !   

 

زندگی زخم ها به من زده است  

من به جای عتاب ، می خندم  

 

از جهنم مرا نترسان که ،

تا بگویی عذاب ، می خندم 

 

فال حافظ گرفتم و آمد :  

لعل و جام شراب ...... می خندم  

  

... خواهی ام دید روزگاری که ،  

دارم از توی قاب می خندم : 

 

تو برای من اشک می ریزی  

من به جای جواب ، می خندم .... 

 

   

*********

ـ «بس کن این شعر بی سر و ته را ،  

نصفه شب شد ،  بخواب .... » 

ـ ... می خندم !

 

نظرات 7 + ارسال نظر
نقش خیال یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ http://naghshekhiyal.blogfa.com

احسنت...!!!!
عـــــــــــــــــــــالی!!
جدی میگم، خیلی قوی بود. خیلی هم جالب! (البته دو بیت آخر یه کم زده جاده خاکی!!)

ممنون . لطف دارید .

نقش خیال دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://naghshekhiyal.blogfa.com

اینو فقط محض این نوشتم که دقیقا حس کنید شعر خودتون چقد خوبه!!
تو به خون دل مامیخندی / به رخ و دیده ی ما میخندی
در جواب محبت ماها / با جوا ب سربالا میخندی
ما ره وصال تو جوئیم / تو زنی لنگ پا میخندی
دم پله،جلوی تالارها / به زمین خوردن ما میخندی
ما ز تو جزوه ای طلب داریم / شانه اندازی بالا میخندی
نقشه های تحلیل شده ی ما را / تو کنی کله پا میخندی
همه ی نمره هات عالی است / تو به مشروطی ما میخندی
به همه ی عناصر هستی / به زمین، خاک، هوا میخندی
تا درآری دمار عاشق را / تو ز روی جفا میخندی
من از اول فقط همی گریم / و تو تا انتها میخندی
من دو ساعت زور زدم اما / تو به وزن و قافیه ها میخندی!
گرچه حق داری اما، خب زشت است / که به ذوق بچه ها میخندی!

خیلی ممنون
این شعر مال کی هست ؟!!!! و کی گفته شده ؟!
قافیه هاش که خوبه فقط وزنش یه کم ....
موضوعشم بسیار خوبه !!!!

نقش خیال پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ http://naghshekhiyal.blogfa.com/

برا وزنش باید درست خونده بشه!! یه کم زیاد اختیارات شاعری توش به کار رفته!!!

یه نویسنده چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ http://suotehdelan.blogfa.com/

عزیزم خرس طلایی جشنواره مبارک
ممنون که سر زدی ...
با
دیشب با دوستم رفته بودم رستوان….
آپ هستم موفق باشی







































































سیدامیر شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ http://delhore.blogsky.com

این شعر، شعر قوی‌ای بود

آفاق شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

شعرت بی نقص بود واقعا
خیلی خوب بود
حالا قضیه خرس طلایی چیه؟

مرسی ممنون عزیزم!
هیچی.... قضیه این بود که گفته بودم اگه زندگیم فیلم میشد خرس طلایی برلینو میگرفت !!!! البته الان نظرم عوض شده : گلدن گلوب !! شایدم اسکار !!!
بله دیگه ......

هانیه همکلاسی سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:53 ق.ظ

واقعا عالی بود

مرررررررسی عزیزم : ) :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد